|
|
YourMarket va pune la dispozitie o serie de informatii care sa va ajute sa folositi serviciile noastre. Important: pentru a putea comanda produse trebuie sa va creati cont si sa va autentificati. Daca nu aveti cont deschis va puteti deschide cont accesand link-ul .
|
|
Cum aleg produsele?
Pentru a ajunge la produsele care doriti sa le achizitionati trebuie sa folositi meniul in care sunt prezentate categoriile si subcategoriile de produse. Dupa ce ati identificat categoria si subcategoria din care face parte produsul care doriti sa il achizitionati, puteti naviga prin subcategorii pana gasiti produsul dorit, dupa care, tot ce trebuie sa faceti este sa apasati butonul pentru a adauga produsul in cosul de cumparaturi. Dupa acest pas, veti fi automat directionat pe pagina care contine cosul de cumparaturi
|
Cum cumpar?
Dupa selectarea produselor care doriti sa le achizitionati, dati click pe butonul si veti fi directionati pe pagina care contine cosul de cumparaturi, avand posibilitatea sa revedeti lista produselor selectate, modificarea produselor, actualizarea cantitatii dorite sau puteti sa renuntati la unul din produsele selectate. Dupa ce ati finalizat acesti pasi, apasati butonul si veti fi directionat pe o noua pagina unde veti putea selecta datele de facturare, adresa de livrare, modalitatile de plata precum si alte observatii privind comanda. Dupa ce ati finalizat si acesti pasi, apasati butonul 
Puteti efectua comanda fie de pe site-ul YourMarket, fie prin e-mail la , fie la numarul de telefon 0728.974.878 |
Cum platesc?
YourMarket va pune la dispozitie mai multe modalitati de plata, dintre care Dvs. puteti alege. Produsele vin insotite de factura fiscala si de certificatul de garantie ar in cazul platii prin ramburs, veti primi si o chitanta de la curierul mandatat de noi, care va reprezenta incasarea contravalorii produselor livrate.
YourMarket va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
- Plata prin ramburs – plata se face in numerar, in momentul sosirii produselor, contravaloarea acestora platindu-se curierului mandatat de YourMarket, impeuna cu o taxa de ramburs.
TARIFELE DE LIVRARE IN FUNCTIE DE GREUTATE, cu Posta Romana:
Pana la 5 kg - 15 RON (Transport si Ramburs, TVA inclus)
Intre 5 kg - 10 kg - 25 RON (Transport si Ramburs, TVA inclus)
Greutate mai mare de 10 kg - se poate trimite doar prin CURIER!
Obs: pentru comenzi de o valoare mai mare de 500 RON, transportul va fi GRATUIT!
- Plata prin transfer bancar – plata se face in baza facturii proforma emisa de Yourmarket. In momentul trimiterii comenzii, veti primi un e-mail cu produsele comandate de Dvs., avand obligatia sa confirmati produsele prin e-mail. Dupa confirmarea comenzii, veti fi contactat de un consultant YourMarket, dupa care vi se va emite factura proforma. Livrarea marfii se va face numai dupa confirmarea platii, care trebuie efectuata in contul de mai jos:
SC Public Invest SRL
CUI: RO 23285209
Cod IBAN: RO55BTRL00501202717047XX
Banca Transilvania Oradea.
- Plata Card Online
- Plata in Rate
In cazul platii prin ramburs, curierul va va emite o chitanta pentru suma platita.
In cazul platii prin transfer bancar, livrarea se va face dupa ce ati facut dovada platii. Dovada platii se va face fie prin fax la numarul 0359.801.090, fie prin e-mail la . |
Detalii privind livrarea
In cazul in care produsele comandate sunt pe stoc, acestea va vor fi livrate in termen de 48 de ore de la data confirmarii platii (in cazul platii prin transfer bancar), sau in momentul confirmarii comenzii prin telefon (in cazul platii prin ramburs). In cazul in care produsul nu este pe stoc, veti fi anuntat ca produsul nu este disponibil momentan, urmand sa fiti anuntat prin e-mail in momentul in care produsul comandat exista pe stoc. In cazul in care comanda se face in zilele nelucratoare, de sambata si duminica, se iau in considerare 48 de ore pentru livrare de la momentul primei zile lucratoare, in cazul de fata, prima zi lucratoare fiind ziua de luni. In cazul in care comanda se face dupa ora 16:00, se iau in considerare 48 de ore de la momentul urmatoarei zile lucratoare.
YourMarket livreaza produse in toata tara printr-un serviciu de curierat mandatat, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de Dvs. Produsele sunt in ambalajul original de la producator, si sunt asigurate pe tot parcursul transportului.
|
Finantare rate
|
Card on-line
|
Ce e un wishlist?
“Wishlist-ul” este o lista care contine toate produsele pe care Dvs. le salvati ca fiind produse preferate, avand posibilitatea sa reveniti asupra lor si sa le comandati ulterior. In aceasta lista veti putea adauga si alte produse favorite, sau veti putea sterge din produsele adaugate initial.
La ce va ajuta aceasta lista? In cazul in care ati navigat pe site, printre produsele existente, ati gasit un produs care doriti sa il cumparati, dar stiti ca in momentul de fata nu aveti posibilitatea sa il achizitionati, sau nu aveti la dispozitie timpul necesar pentru efectuarea comenzii, atunci puteti sa salvati produsul la lista produselor preferate si sa reveniti la el la o data ulterioara, putand finaliza atunci comanda.
|
Returul de produse
Returul de produse poate si solicitat doar in anumite cazuri si respectand prevederile legale:
Produsul nu corespunde specificatiilor prezentate pe YourMarket
In cazul in care vi se livreaza un produs si Dvs. constatati ca nu este conform cu specifiicatiile prezentate pe site, puteti solicita returul produsului, cerand inlocuirea sau rambursarea valorii produsului. In cazul in care solicitati inlocuirea produsului cu alt produs, atunci veti achita diferenta de plata in cazul in care valoarea produsului nou este mai mare, sau veti primi rambursarea partiala a valorii, in cazul in care valoarea produsului nou este mai mica.
Produsul prezinta defectiuni
In cazul in care constatati defectiuni in primele 24 de ore de la primirea produsului, puteti solicita returnarea produsului, in vederea inlocuirii cu un alt produs nou.
Produsul este ambalat in colet ce prezinta defectiuni
Daca in momentul livrarii produsului constatati deteriorari vizibile ale coletului, puteti refuza receptia produsului, urmand a primi un nou produs, ambalat corespunzator.
Dreptul de a renunta la produs
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130/2000 completata prin legea nr. 51/2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.” Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri. Denuntarea de contract se face numai in scris. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid.
O.G. 130/2000. Cap. 1, Art 2, lit.a) Contract la distanta - contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Orice astfel de cerere/notificare prin care se solicita returul produsului, se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa office@yourmarket.ro.
NOTA: In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale, inclusiv eticheta de pe ambalaj sa fie in stare intacta. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
|
Garantia produselor
Fiecare produs comercializat de pe site-ul YourMarket beneficiaza de garantia practicata de producatorul fiecarei marci in parte, respectand prevederile legale in vigoare. Fiecare produs va fi livrat prin curierul mandatat de YourMarket si va avea in colet certificatul de garantie al produsului emis de producator, care va asigura direct sau prin reprezentantii sai service-ul produselor. Pe certificatul de garantie veti gasi toate informatiile necesare pentru a contacta firma producatoare si a va rezolva problema.
Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea achitata la comandarea produsului, respectiv la data receptiei produsului.
|
Politica de preturi
YourMarket recurge la o politica transparenta de preturi. Preturile afisate pe site includ TVA. Pentru produsele care intra sub incidenta Hotararii de Guvern 448/2005 din 19/06/2005, si Directiva Europeana 96/2002, avem obligatia de a incasa si varsa mai departe, catre asociatiile specializate ECO TIC (organizatia colectiva de gestionare a deseurilor de echipamente electrice si electronice –DEEE- din domeniul IT&C si al electronicelor de consum) si RoREC (Asociatia Romana pentru Reciclare) taxa verde. Pentru aceste produse, la valoarea afisata pe site, se mai adauga si valoarea taxei verzi. Taxele de curierat si de ramburs nu sunt cuprinse in valoarea produsului afisat pe site, ele se aplica in momentul efectuarii comenzii, in functie de modalitatea de plata selectata de Dvs.
Clientul va suporta taxele de livrare si taxele de ramburs, unde este cazul, acestea fiind adaugate in factura finala emisa catre acesta.
TARIFELE DE LIVRARE IN FUNCTIE DE GREUTATE:
0,1 - 2 kg - 15 RON
2,1 - 3 kg - 16 RON
3,1 - 5 kg - 17 RON
5,1 - 10 kg - 19,80 RON
10,1-15 kg - 21 RON
15,1 - 20 kg - 22,50 RON
20,1 - 25 kg - 24,50 RON
25,1 - 30 kg - 26,50 RON
30,1 - 40 kg - 42 RON
TARIFE RAMBURS
0,1 - 100 ron - 5 RON
100,01 - 250 ron - 6,2 RON
250,01 - 500 ron - 7,9 RON
Tarifele contin TVA
Valoare taxa verde cu TVA inclus(RON)
1.1. Electrocasnice mari (ex.:masini de spalat rufe si vase, uscatoare,
masini de gatit electrice, cuptoare electrice) - 15 RON
1.2. Frigidere pana la 250 l capacitate neta (inclusiv) si instalatii de aer
conditionat pentru gospodarii - 29 RON
1.3. Frigidere si alte aparate frigorifice peste 250 l capacitate neta - 37 RON
1.4. Televizoare cu plasma – 21 RON
1.5. Alte aparate electronice si electrocasnice – 8 RON
1.6. Echipamente electronice si IT - 8.33 RON
|
Suport Clienti
Pentru a fi siguri ca sunteti pe deplin multumiti de serviciile YourMarket, va punem la dispozitie serviciul Live Help, avand posibilitatea sa contactati unul din operatorii YourMarket. Indiferent de reclamatia/sesizarea care doriti sa o aduceti in atentia noastra, puteti sa ne contactati fie la adresa de e-mail: suport@yourmarket.ro si la telefon 0728.974.878.
|
|
|
|
|
|
 Nu sunt produse in cos! |
|
|